Yazın Vazgeçilmezi Beyaz Elbiseler

/
0 Comments










Merhaba yine çok uzun bi ara oldu biliyorum. Finallerden sonra doğruca memlekete gidip 8 gün kalıp denize girip birazcık tatil yapmaya çalıştım. Ve pazartesi İstanbul'a, evimi yerleştirmek için ve de yazın yaz okulunda ders alıp bi de bi işte çalışmak için döndüm.Kaç gündür evi temizle, eşyaları taşı yerleştir, düzen kur derken ancak vakit bulabildim.


Beyaz elbiseleri ve beyaz giymeyi önceden sevmezdim ama artık yazın başka renk giyesim gelmiyor. Hergün beyaz birşeyler giyip atıorum kendimi sokağa. İşte ben de bugün beyaz elbiseler hakkında yazmaya karar verdim.


Yazın hem şık hem de rahat olmak isterseniz beyaz elbiseler tam size göre. Bej veya kahve tonlarındaki sandaletlerle çok cici duruyorlar. Hemen hemen her markanın yaz koleksiyonunda bulabilirsiniz.


Ben en çok Reese'inkini beğendim. Siz hangisini beğendiniz?


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts