Makyaj Seti Hediye Ediyorum, Kazanmak İsteyenler Buraya :)))

/
0 Comments

Makyaj yapmayı sevmeyen kadın yoktur.Varsa bile bu gezegende yaşamıyordur :)


Ailenizin modacısı Lady,yani ben :))yeni evimi kutluyorum! Ve yeni evimin şerefine size bir hediye paketi gönderiyorum.Hediye paketinin içindeyse 3 parçalık Flormar makyaj seti(far,ruj ve oje) ve benim elcağızlarımla yaptığım süpriz bir hediye var.



Yapmanız gerekenlerse;


• http://trendmodadunyamiz.blogspot.com/ ‘un izleyicisi olmak


• Kendi blogunuzda yarışmayı duyurmak,


• Ve aşağıdaki soruyu doğru cevaplamak;


“Geçen yıl gelinliğinden başlayarak,kullandığı tüm giysilerinin sergilendiği Cumhuriyet Hanımefendisinin,First Lady’nin adı nedir?”


• Cevabı mail yoluyla trendmodadunyamiz@gmail.com adresine göndermek


İzleyici olmuş,yarışmayı blogunda duyurmuş ve soruyu doğru cevaplamış 1 blogger kargo ücreti ödemeden hediyeleri kazanacaktır.

Son katılım 28 Ekim 2010 saat 24:00’e kadardır.Kazanan 29 Ekim günü blogta duyurulacaktır.


PS:Eğer doğru cevap veren 1’den fazla kişi olursa kazanan çekilişle belirlenecektir.


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts