Kıyafetlerin Yaşanmışlığındır !... || Yılbaşı Özel Yazısı :)

/
1 Comments

Kıyafetlerim benim yaşanmışlıklarımsa,bazılarını eskiciye verme lüksüm vardı sanırım.Öyle yaptım bende.Çünkü hepsi benim bembeyaz gardırobumda olduğu gibi,yeni yılımda,hayatımda yer edinmeye layık değildi.Onların yeri bit pazarıydı.

Geçmişin kokusu sinmişti bazılarınınsa üzerine.Küf kokusu gibiydi,keskindi geçmiş.Ön yıkamalı programda yıkadım onları,arındırdım iyice.Sonra da gökyüzüne astım kurusunlar diye.Üzerindeki nem buharlaştı yavaş yavaş,hafiflediler.Hafiflettiler benim yükümü de.Özenle katladım sonra onları,kaldırdım bulutların üzerine..

Yeni yıla benim gibi; yepyeni,tertemiz bir başlangıç yapmanız dileğiyle... 

Sevgiler
LadyPresley


You may also like

1 yorum:

  1. çok güzel olmuş yazı yeni bir başlangıç için ilham veriyor:)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts