Şenlik Varmış,Koştuk Geldik || Bebek Şenliği 3-4-5 Haziran

/
0 Comments

Her yıl düzenlenen Bebek Şenliği'ne bu yılda gittim tabiki.Zaten bizim okuldan kendini Hisar'a doğru yuvarladığında sahile iniyosun.Ulaşım kolaylığından çok,bu yıl beni cezbeden tarafımda açılışının doğum günümde olmasıydı.Sanki 3 gün boyunca benim doğum günümü,insanlık için dünyaya gelmemin önemini anıcaklarmış gibi ;)




Velhasıl Bebek Şenliği her yıl Bebek'te düzenlenen,alışveriş-müzik ve eğlence amaçlı bir şenliktir.Standları gezerken bir yandan müzik dinleyebilir,acıktıysanız karnınızı doyurabilirsiniz.Hepsinden öte Simay Bülbül,Çiğdem Akın,Aslı Güler gibi genç modacıların koleksiyonlarına bakabilir ve alabilirsiniz.Ayrıca el emeği ya da vintage ürünlere bayılıyorsanız-benim gibi- kendinizden geçebilirsiniz.












Mekan Bebek olunca,bi de şenlik varsa herkes susar,moda konuşur.Sadece standlarda değil herkesin üzerinde son trendleri görebilirsiniz.Bunlar benim objektifime takılanlar sadece.




You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts