Türk Modacılar || Zeynep Tosun

/
0 Comments

Zeynep Tosun Türkiye'nin genç ve yetenekli modacılarından.Kendi adını taşıyan markanın tasarımcısı.İtalya'da moda eğitimi almış,yurtdışında çalışmış,kreasyonlar yaratmış.Londra'nın ikonik markası  Beefeater Gin markası için kendi deyimiyle "asi" bir koleksiyon hazırlamış.
Ayrıca onu ve tasarımlarını İstanbul fashion week'te de Galata Moda'da da gördük.

Velhasıl ülkemizin gelişmekte ve hızla yükselmekte olan tekstil ve moda sektörü,haliyle birbirinden başarılı modacıları beraberinde getiriyor.Zeynep Tosun da genç yaşına rağmen ülkemizin adını yurtdışında duyuran modacılarımızdan.

Zeynep Tosun'dan bahsetmişken de defilelerinden bir kaç kesit,tasarımlarından bir kaç tane görmeden olmaz.2011 yaz defilesi ve 2011/2012 sonbahar-kış defilesinden birkaç fotoğraf yükledim ve tabi nacizane yorumlarımı da ihmal etmedim :)




2011 yaz defilesi 

Retronun modernle buluşması gibi bence.Ben uzun elbiseleri ve kumaş seçimini çok beğendim.Renk olarak ise krem ve pudra rengi fanı olarak ilk iki elbise favorim.


2011 yaz defilesi-1


2011 yaz defilesi-2

2011 yaz defilesi-3




2011/2012 sonbahar-kış defilesi

Yine modernle geçmişin dansını görmek mümkün.Bunun yanısıra kumaş olarak deri göze çarpıyor bu kreasyonda.Tasarımlar kemer tokaları ve fermuarlarla zenginleştirilmiş.Renk olarak da lacivert-beyaz/krem-kiremit rengi tonları mevcut.Kendisinin de dediği gibi tasarımları giyilebilir parçalardan oluşuyor ve oldukça cool gözüküyorlar.



2011/2012 sonbahar-kış defilesi-1

2011/2012 sonbahar-kış defilesi-2


2011/2012 sonbahar-kış defilesi-3

2011/2012 sonbahar-kış defilesi-4

2011/2012 sonbahar-kış defilesi-5

2011/2012 sonbahar-kış defilesi-6

2011/2012 sonbahar-kış defilesi-7


2011/2012 sonbahar-kış defilesi-8

2011/2012 sonbahar-kış defilesi-9

Son olarak Zeynep Tosun'un " Türkiye’de kadınlar ve gençler nasıl giyiniyor? " sorusu üzerine verdiği yanıtı paylaşmak istiyorum.Gerçekten güzel bir noktaya değinmiş.Türk kadınları genelde erkeklerin beğenisine göre giyiniyor ve bu yüzden özgün değiller.

"Türkiye’de çok az bir kısım kadının gustosu olduğunu düşünüyorum. Herkesin çok fazla beğenilmeme korkusu var. İnsanlar çok kalıplar içerisinde düşünüyorlar. Çoğu kadın erkek beğenisine göre hareket ediyor. Halbuki bu yüzden Türkiye’deki kadınların stili özgünleşemiyor. İnsanlar çoğu zaman yersiz abartı giyiyorlar. Gençleri yenilikçi, yaratıcı buluyorum. Çok fazla olmadığını düşünüyordum bu gençlerin ama ne zaman bir etkinlik, festival olsa bu tip insanların ne kadar çok olduğunu görüyorum. Çok daha fazla insan yurt dışına çıkıyor. Gençler bu yüzden çok daha universal bir anlayış ile kendilerini yansıtıyor. Yeni jenerasyondan da çok iyi tasarımcılar çıkacağına inanıyorum"






REFERANSLAR:

Görsel kaynak
2011 yaz defilesi 1-2-3
2011/2012 sonbahar-kış defilesi 1-2-3-4-5-6-7-8-9

Quotation




You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts