Yarışma || Trend Moda Dünyamız Kitap Veriyor!

/
4 Comments

Erkek dediğin ne işe yarar?Bilen varsa söylesin..

"Bağlanmaktan korkuyormuş!

Bay İsmi Lazım Değil Amelia’ya böyle söyledi.
Gerisini tahmin edebilirsiniz herhalde.
Çok geçmeden de kendisine 23’lük bir çıtır buldu.
Hatta şimdi de evlilik hazırlıkları yapıyor.
Peki, Amelia Lockwood ne yapacak?
Başarılı ve güzel bir iş kadını o. En yakın dostları, Rachel, Caroline ve Jamie ona hep destek oluyorlar. Ama otuzlarının sonuna yaklaşıyor ve ufukta ne bir damat ne de çocukluğundan beri hayalini kurduğu Vera Wang gelinlik var!

Artık Amelia için tek bir çözüm yolu kalıyor: Koca bulma kursuna gitmek! Geçmişte öptüğü bütün “kurbağalarla” yeniden yüzleşmek pahasına da olsa yapacak bunu."

Claudia Carroll'ın yazdığı kitap Stiletto serisinden.Evet hani şu okumaktan çok keyif aldığımız bize yaşam enerjisi aşılayan kitaplardan..Üstelik plajda okumanın keyfi başka olanlardan..
Peki neden anlatıyorum bunu bi fikriniz var mı?Eğer başlığı okuduysanız ve blogumun takipçisiyseniz bi fikriniz vardır tabiki.Ama yeni tıklayanlar için söyleyeyim tekrardan.

Geleneksel Trend Moda Dünyamız Yarışmalarından birine tanık oluyorsunuz sevgili okuyan.Daha önce bir takipçime Makyaj Seti,bir takipçime de Yılbaşına özel kırmızı elbise hediye etmiştim.Şimdi ise hediyeyi ben seçmedim.Yaklaşık ongün süren bir anket sonucu yarışma hediyesi olarak kitap oylanmış ve ben de yukarıda tanıtımını okuduğunuz kitabı hediye ediyorum.Gönül ister herkese hediye edeyim ama gene sadece kazanan bir kişi olacak.

Peki bu eğlenceli kitabı kazanmak için yapmanız gerekenler neler?

  • Blogu takibe almanız
  • Blogunuz varsa blogunuzda,yoksa twitter,facebook grubu,friendfeed gibi sosyal medya araçlarında yarışmayı duyurmanız ve bunun linkini mail olarak göndermeniz (trendmodadunyamiz@gmail.com)

  • Random çekiliş sonucu açıklanacak yarışma sonucunu beklemeniz :)
Son Katılım Tarihi :  30 Temmuz 2011 / 21.00

Yarışma Sonucunun Duyrulması :  30 Temmuz 2011 / 22.00

Bol Şanslar
Sevgiyle 
LadyPresley :)


You may also like

4 yorum:

  1. Merhaba,
    Zaten izleyicindim, blogumda da duyurdum: http://sihirlimavi.blogspot.com/2011/07/blog-kampanyalar_22.html
    Müthiş eğlenceli bir kitaba benziyor, bakalım kime gidecek...
    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. ilgin için teşekkür ediyorum :) takipte kal,yarın duyuracağım kimin kazandığını :)lp

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    izleyicinim,
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000895483129 burada paylaştım
    cerendurgun@mynet.com :)

    YanıtlaSil
  4. Aslında son gün 22siydi ama elimde olmayan sebepler yüzünden 30una ertelendi.yani çok şanslısın :) İlgin için de teşekkür ederim Cemre :)LP

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts