Rustic Decoration || Hayallerimin Evinin Dekorasyonu İşte Böyle Olsun,Lütfen!!

/
0 Comments

Şu fotoğrafta görmüş olduğunuz sarışın velet benim torunum.Yanında sarışın çıtır ise benim.Yaşlılığım Ajda Pekkan kıvamında olacağı için kendimi böyle hayal ediyorum.Saçlarımın sarı olmasının sebebi ise,her zaman sarı saçın bende nasıl durduğunu merak etmem ama bir türlü cesaret edememem.Gördüğünüz üzre çok mutluyuz.Zıp zıp zıplayan meleşen kuzular,papatyalar etrafımızda.Arkada gördüğünüz ev ise benim evim.20'li yaşlarımda bile böyle hayal ederdim ve bugün hayallerime sahip oldum.



Geleni karşılayan okuma koltuğumla karşılaşmışsınız demek ki.Herkes yerinin saçma olduğunu söylüyor ama ben kapıyı her açışımda bu lacivert yastıklı koltuğumu görmek istiyorum.Ve içeri girer girmez gazete ve dergi karıştırmak,bir şeyler okumak..


Merdivenin altında bir kaç ıvır zıvırın olduğu raflar ve iki sandalye var.Bu sandalyeleri alalı kaç yıl oldu sahi? Ne kadar antik gözüküyorlar,beğendiniz değil mi?


Burası bahçeye açılan ön balkon. Birkaç masa sandalye ve bir yatak var.Yazın balkonda uyumayı denediyseniz bir kere bu lüksden asla vazgeçemiyorsunuz.


Balkonun yana açılan kısmı.Bu evde en çok göreceğiniz şeylerden birisi masadır.Yazan bir insan için masalar önemli bence.Nerde yazdığın,ne yazdığını etkiler,güzel bir masada yazıyorsan eğer seni teşvik eder.


İşte bazı kitaplardan hoşuma giden satırları,sayfaları bantladığım ilham duvarım.İlham perimle gizli gizli buluştuğum bir mabet adeta.


Nihayet mutfağımdasınız.Pek fazla kullanmasam da benim için özel yerlerden bir tanesi.Merdivenlerinde oturup az ağlamadım sonuçta.


..Ve kış bahçem.Açık hava olmadan yaşamadığım gibi yağmurlu havaları da sevmem.O yüzden kışın burdayım.Soğuk ve temiz havasıyla,yağmur geçirmeyen kış bahçem.Sanırım bahçivanıma bir kez daha teşekkür etmeliyim.Çiçekler harika gözüküyor.


Evin misafir bölümü.Torun tombalak eve doluştuğunda benim ayağımın altında dolaşmasınlar diye onlara özel bir yer ayırdım.Tamam beraber vakit geçiriyoruz ama her dakika gürültü çekemem efendim!


Gürültü çekemem dediysem de o kadar da yabani değilim.En azından sevdiklerime karşı.Kalabalık sofraları sevdiğimi bilen dostlarımda sağolsun beni kırmazlar.Arka bahçede kurdurduğum  bu yemek masası yazları bizim eğlence mekanımız adeta.

Evet,yaşlılık için hayalim böyle rustic bi evde oturup gündüzleri yazı yazmak,okumak ; geceleri ise kalabalık sofralardan ibaret.Fazla bir şey istemiyorum.Bu evin aynısından bir tane Cunda Adası'nda olsun yeter.Gerekli mercilere iletilmiştir inşallah hayalim :)



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts