Wish List For New Year || 2012'den İstediklerim!

/
1 Comments














Adettendir yeni yıl için wish list yapmadan olmaz.Ben de bu akıma uydum,en çok istediğim 15şeyi sıraladım.
1-bebe yaka kazak
2-tüm yıl yetecek bir yılbaşı ruhu
3-esprili bir sweatshirtle gelen mutluluk :)
4-daha çok elbise,daha çok parti,daha çok dans..
5-leopar desenli pantolon
6-yıldız baskılı tayt
7-dore bir jean
8-tasarım bir blazer ceket
9-daha çok payet,daha çok eğlence..
10-bir sürü kot şort :)
11-daha çok çanta,daha çok ayakkabı,daha çok moda..
12-Alexa Chung'ın ki gibi bir saç kesimi
13-Neşe,sevinç!
14-Ewan McGregor gibi bir sevgili ;)
15-Blogum için 500 izleyici :)

Yeniyıldan beklentilerim kısa vadede bunlar ama 2012 güzel olan ve hayallerimdeki herşeyi gerçekleştirebilir tabiki.Hepinizi bol paralı,bol aşklı,bol trendli,modadan uzak olmayan,bol şanslı,bol neşeli bir yıl diliyorum panpişlerim! Herşey gönlünüzce olsun,iyi yıllar!!! :)

lp


You may also like

1 yorum:

  1. İsteklerini çok beğendim umarım birçoğu gerçekleşir :)

    blogumu takip edersende sevinirim :)
    http://solalafashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts