40 Yılın En Soğuk Günleri || Soğukta Bile Şık Olmak

/
1 Comments

Uzun zamandır siz sevgili takipçilerimden uzak kaldım.Finaldi,yolculuktu,soğuktu derken yazmaya pek fırsatım olmadı.Şimdi annemin yanında,sıcacık evimde oturuyorum ve size bu satırları yazıyorum.Biliyorum beni özlediniz! <3
İstanbul'u bırakıp giderken en son karlar altındaydı.Memleketim ise İstanbul'u aratmayacak kadar soğuk.Peki bu soğuk havalarda ünlüler ne giyiyor,trendsetter'lar ne yapıyor? merak ediyorsanız yukarıdaki resme tekrar bakın.Botlar,çizmeler,yağmur çizmeleri,kabanlar,ceketler,kürkler,etoller hepsi sıcacık,hepsi çok trend.Gördüğünüz üzre Ashley Olsen ve Kate Moss gibi bu soğukta bile şık olmak mümkün.

XOXO,LadyPresley

Görsel Kaynak : whowhatwear.com


You may also like

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts