Moda Haftası || Milan Fashion Week '12

/
0 Comments
İstanbul,New York Ve London moda haftalarının yanında geride bıraktığımız bir başka moda haftasıyla karşınızdayım çok sevgili Trend Moda Dünyamız takipçileri! 
Modadan söz etmişken Milano'dan bahsetmemek olmaz.Bunun yanında modanın kalbinde gerçekleşen bir moda haftasında moda tarihinde ismi kalacak olan defileler,tasarımlar sergilenir.
Bunlardan en iyilerini en beğendiklerimi paylaşmak istiyorum sizlerle.

Versace FW 2012:
İlk önce Versace 'nin 2012-2013 sonbahar-kış sezonu için hazırladığı koleksiyondan bahsetmek istiyorum.Sarı ve siyahın dikkat  çekici ölçüde kullanıldığı bu koleksiyon,Bizans çizgileri taşıyor.Haç figürleri ve parlak taşlar kıyafetleri süslüyor.







Prada FW 2012:
Prada'nın bu koleksiyonunu bildiğin çok beğendim.Versace'de olduğu gibi parlak taşlarla süslü tasarımlar dikkati çekerken kadifenin yumuşak dokunuşuna kendimizi kaptırmak istiyoruz.Bunun yanında baklava desenine büyük bir aşkla bağlanacağız gibi gözüküyor.







Dolce-Gabbana FW 2012:
Dolce-Gabbana'nın kış sezonunda nötral tonlarda makyaj ve inci-boncuk detaylı saç aksesuarları beni benden aldı.Tabi o kadar nötral makyaj için nötral güzel olmak lazım,hatta bildiğin güzel olmak lazım ama ben o detayı es geçiyorum.Bi de kenarları çiçekli güneş gözlüklerle gelecek sezonda çiçekler açacak :)








You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts