İndirim || Fırsatlardan Uzak Kalmayın Canlarım!

/
0 Comments

Güzel bir günden,hepinize merhaba!
1 Mayıs'ta naptınız bilmiyorum.Taksim'de miydiniz yoksa fırsat bu fırsat kafa dinleyelim mi dediniz? Valla yalan söylemeyeyim ben o kafa dinleyenlerdendim.İşçilerin ve onlarının emeklerinin sömürülmesine karşı olsam da ben bugün 1 Mayıs'ı kendi kendime kutladım.Sahile indim çayımı kahvemi falan içip kafamı dinledim.Yarım kalmış kitaplarımı okudum.Sonra da paper yazmak için bilgisayarın başına oturdum.Ama ben bilgisayarı açınca durur muyum? Kendimi bir alışveriş sitesinde buldum.Başta söyle bir bakıp geçecektim ama baktım yok yok.Şehir fırsatlarından tut da indirimli ayakkabılara,saatlere kadar bir sürü şey buldum.İndirim kuponlarına,online mağazalara ve en sonda bloga bakiim derken kendimi baya kaptırmışım,ödev mödev yalan olmuş.Ama olsun güzel bir site keşfetmenin verdiği mutlulukla bunu sizlerle de paylaşayım dedim.Pahalı pahalı alıp da kazıklanmanıza gönlüm razı gelmez tabi ki,siz iyisi mi İndirimlr'e tıklayın,paranız cebinizde kalsın! ;)



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts