Mavi || SS '12 Lookbook

/
0 Comments

Kıvanç'ın reklam yüzü olmasıyla artan Mavi aşkım sayesinde Mavi'nin blogu ucukmavi.com 'u takip eder olmuştum.En son baktığımda bir de ne göreyim aynılink beni http://tr.mavi.com/'a götürdü ve hemen tumblr bünyesine geçen blogu takibe başladım.Hazır elim değmişken de ilkbahar yaz sezonunun tazecik ürünlerini sizlerle paylaşayım istedim.Artık Kıvanç olmasa da reklamlarında,Mavi ülkemizin "kıvanç" duyacağı bi marka oldu resmen.Bu yüzden Mavi'yi çok sevin annem!









PS : Blogumu takip eden arkadaşlarım!
Yaklaşan doğum günüm için alacak hediye arıyorsanız, Mavi'de kahverengi deri askılı bir pantolon beğendim.Daha doğrusu beğenmedim dibim düştü.Aslında kapri ve pantolon arası,ara bi boy sanırım.Hani duyun bunu da sevindirin beni! kalp kalp kalp


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts