Chanel Resort 2013 || Masallar Gerçekse Prensesler Chanel Giyer!

/
0 Comments

Masalların gerçek olmasını istediğim bir dönemden geçiyorum aslında.İstediğim her şeye sahip olabileceğim,sevmediğim insanları balkabağına dönüştürebileceğim,beyaz atlı prensimle karşılaşabileceğim bir masalım olsun istiyorum.Pembe tütülü elbiselerimle vals yapmak istiyorum.Ama bunların gerçekleşmeyeceğini bilecek kadar kadar büyüdüm.Artık herşeyin mutlu sonla bittiği masal kitapları okumuyorum.


Ben aslında kendimi masallara inanmaktan kurtaramamış bir çocuğum.Bu yüzden peri masalına benzeyen koleksiyonlarıyla Karl Lagerfeld gönlüme taht kurmuş beyaz saçlı prensim.Ama Chanel'in 2013 koleksiyonu için tasarladıkları tartışmasız prenseslere yakışır güzellikte.


Fiyonklarla hareketlendirilmiş pembe ve mavi saçlar.Mankenlerin yanağına kondurulmuş minik Chanel amblemleri.Masalsı tonlarda yapılmış makyaj.


Tabi bunun yanında pastel tonların dominantlığı ve victorian tarzı yakaların fırfırların,Chanel tüvitiyle dansı.

İşte o peri masalı tasarımlarla Chanel Resort 2013 :







Not : Görseller tarafımdan Polyvore'da yapılmıştır.





You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts