Yaz Geldi || Bikini & Mayo Trendlerini de Beraberinde Getirdi !

/
0 Comments

Lanet olsun bu kilolara!! Geçen yıldan beri bikinilerime veda ettim.Göbeğimi maximum kamufle edecek siyah bir mayo almıştım Nelson'dan geçen yaz.Bu yıl ise deniz sezonunun açılışını yapsam da kendime yeni birşey almadım.Bu yaz canım çok fazla mayokini istiyor ama hem zevkime hem bütçeme uygun bi model bulamıyorum ne yazık ki.
İşte ben böyle düşüncelerle boğuşurken bu yılki bikini&mayo&mayokini trendleri sahillerin görüntüsünü belirledi.Bu sezon trend yüksek bel,yüksek bel,yüksek bel!! Eskiye ait herşeyin moda olduğu bu günlerde Marilyn Monroe gibi yüksek bel bikinilerle dolaşacağız.Hem kamuflaj için ideal bir model :)









Benim favorilerim ise Pin-Up serisinden 3 Numara ve One-Piece'den 1 Numara.Sizin favoriniz hangisi?

Görsel Kaynak : whowhatwear.com



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts