Trend Avcısı || Sezonun En Trend Parçaları Neler?

/
3 Comments
  Merhabalar!
Gene uzun bir ara verdim farkındayım,gözünüz yollarda kaldı biliyorum ama İstanbul'a gelme,yerleşme,ders programı,iş görüşmeleri derken zaman hızlı geçti bende yoruldum açıkcası.Bu yorgunluğumu gidermek için de soluğu AVM'lerde aldım.Mağazalarda gezdikçe,yeni sezon ürünlerini gördükçe yorgunluğum geçti hafifledim.

Gezip gördüklerimden,uygun fiyatlı,öğrenci bütçesine dost olanları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Öncelikle,Zara'nın TRF koleksiyonunu gene çoook beğendim.Kotlar çok rahat,ceketler çok trend ve ayakkabılar da çok cool duruyordu.Genel olarak asi bir çizgideydi.Kuru kafalı sweatshirtlere,zımbalı loaferlara,deri ceketlere bayıldım.




Bershka'da yakaları taşlı gömlekler oldukça hoşuma gitti.Deri peplum bluz ise almak istediklerim arasına girdi.



Claire's gene çok renkli.Ara renk ojeleri ve kürklü bir sırt çantası gözüme takılanlardan.


H&M 'de ise deri elbiseler çok davetkar,özellikle peplum olan bu sezon için biçilmiş kaftan.Ayrıca ışıltılı elbiseler Boğaziçi partilerinde giymek için ideal :)





Koton'da Prada'dan ilham alınmış desenler favorim oldu.Prada desenli yüksek bel bir pantolon ile sezona merhaba diyebilirim.


Benim şimdilik gözüme takılanlar bunlar.Çook yoğun bir dönem beni bekliyor.Bir daha ne zaman gezip dolaşırım,trend avcılığı yaparım bilemem ama fırsat buldukça sizi de haberdar edeceğim.

kendinize iyi davranın! 
LP




You may also like

3 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel bunların...
    AMa bişey dikkatimi çekti 9. siyah elbise ..
    neredeyse tüm markalar bunu üretti kızların nişan söz hatta kına elbisesi oldu ne çok gördüm bu modeli ben bu yaz ...
    o kürklü sırt çantasınada ba-yıl-dımm...
    Güzel bi post olmuş ellerine sağlık..
    İyi hafta sonları diliyorum..


    Birde kelime doğrulamasını kaldırmanı rica etsem :(

    YanıtlaSil
  2. Love all these pics!
    Hey what about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  3. Deriler süpermiş. Güzellik önerileri için takipte kalın :)

    https://twitter.com/guzelliksirlar1

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts