Trend Report for Fall 2012 || 2012 Sonbaharının Trendleri

/
0 Comments
Merhabalar cicişler!
Öncelikle dün geceki yazım Modanın Kurt Adamları ve Vampirleri'ne gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim.Beğendiğini söyleyen ve bana yazmam için tekrar fikir veren maillerinizi okumak çok keyifli.Tekrar teşekkürler.. :)

Şimdi ise -Eylül ayına girdiğimiz için- sonbahar trendlerini öğrenme zamanı.Bakalım bu sezon ne giyeceğiz,ne giymeyeceğiz?


Öncelikle Peplum denilen bu kesim çok revaçta.Peplum beli ince kalçayı büyük,vücudu şekilli gösteren bir kesim.Ben bayılıyorum hatta geçen gün yeni bir peplum bluz aldım.Bu sonbahar özellikle trençkotlarda peplum çooook in!


Şimdi Okullu Olduk  demiştim ya hani, işte o trendden şaşmayın sakın.Bu sezonu ekose etekler,kolej sweatshirtleri ve gömlek yakaları ile geçirelim,okul modasını her yere taşıyalım.



Beğendiğim diğer bir trend ise deri ile bloklanmış denimler.Bir de toprak tonlarda denim çok in! Daha ayrıntılı bilgi için sonbahar için denim trendleri'ni okuyun,aklınıza kazıyın! :)



Pazar günleri TRT1 'de çıkan western kuşağını hatırlayan var mı aranızda? Ben hatırlıyorum ve şimdi hepinize birer kovboy olmanızı söylüyorum.Denim gömlek ve kovboy çizmesi sizi vahşi batının en trendy kızı yapacak,benden söylemesi :)


Eğer kendi ayaklarınız üstünde durmak istiyor ya da zaten hali hazırda duruyorsanız,bunu dünya alem bilmeli.Kadının gücünün neleri başarabileceğini gören herkes size hayran kalacak.Bu sezon güçlü olduğunuzu giyeceğiniz t-shirtlerle herkese duyurun!


Ve olmazsa olmaz aksesuarlar..Statement necklace olarak adlandırılan büyük kolyeler sizi şık ve elegan gösterecek.Sonbaharın güneşi siz olun,ışıldayın!

Kendinize iyi davranın,moda ve trend yanınızda olsun! <3 p="p">
ladypresley


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts