Trend Report || Masculine & Cool

/
0 Comments



Merhabalar herkese!
 Sonbahar trendlerinden birisiyle tekrar karşınızdayım.Aslında bu sadece sonbahara ya da bu sezona özgü değil,bir stil meselesi.Bazı kadınlar kırmızılar pembeler fuşyalar içinde boğulmaya bayılırken bazıları daha asidir,koyu renklere,postallara,deri ceketlere bayılır.
Ben de zaman zaman feminenlik ve kokoşluk peşinde olsam da maskülen giyinmeyi seviyorum ve hep seveceğim galiba.Zaten hiç bir zaman "ay tırnağım kırıldı" türünden bi kız olmadım,yıllardır tek başıma yaşadığımdan mıdır artık yetiştirilmekten midir bilmem ama hep erkek gibi kız olmaya çalıştım.
Kimseye ihtiyaç duymadan yaşayan,zaman zaman bir ergen kadar asi,boyfriend jeanlere bayılan,mokasen ayakkabı ile ciddi düşünen bi insanım galiba sonuç olarak.
Ve o yüzden kadınların maskülen giyinmesini çok beğenirim.
Tamamen erkek gibi giyinin demiyorum tabiki ama arada sırada erkek arkadaşınızın,erkek kardeşinizin t-shirtlerini giyin,kravatını varsa papyonlarını ödünç alın.Fötr şapka ya da şoför şapkası denilen keplerden kullanın.Mokasen ya da postal giyin.Takım elbise edinin.




Zaten günümüzde erkek ve kadının giydiği şeyler ortak olabiliyor,modada kısıtlama yok.Alın size birkaç örnek :)









Görsel Kaynak : ilk görsel haricindekiler için whowhatwear.com



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts