Sensation White'ın Ardından..

/
0 Comments

Merhabalar,
Yine uzun bir ara verdim farkındayım,bu sefer bahanem de yok.Sadece keyifsizdim ve canım hiç birşey yapmak istemiyordu.Galiba mevsim geçişlerinden kaynaklanıyordu bu durum,bilmiyorum.Her neyse tekrar sizlerle birlikteyim.
Dün gerçekleşen Sensation White eventinden sonra yazmaya karar verdim aslında .Demek ki beyaza hasret kalmışım uzun zamandır.Beyaz bir sayfa açmaya ya da...
Kimine göre bu dev organizasyon Türkiye'de tam bir fiyaskoyken kimileri de beğenilerini dile getiriyor.Aslına bakarsanız pek ilgilenmiyorum.Önemli olan ben de yarattığı etki ve uyandırdığı hisler.
Bir soğuk bir sıcak geçen bu sonbahar günlerini depresif depresif geçirmek değil,beyazlarımı giymiş ve siyahlarımı geri de bırakmış olarak geçirmek istiyorum.O zaman günü kombini siz modaseverlere gelsin.
Sevgiler..
LP



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts