En Asil Trend || Kadifenin Yükselişi

/
1 Comments

"Tarih hayal edenleri değil gerçekleştirenleri yazar" demişti Ali Ağaoğlu.Ben de diyorum ki tarih en asil kumaş olarak kadifeyi yazdı.Saraylarda,şatolarda yerlere kadar uzanan kadife perdeler,yumuşacık kadife koltuklar vardı.Asaletin kumaşı modaya da damgasını vurdu tabiki.
Ve her kış olduğu gibi kadife yine revaçta,hala moda,yine çok trend.
Özellikle kadife elbiseler ışıltısıyla gözleri üzerinize toplayabilir.


Sezon trendi baskılı jeaninizi zımbalı çizmeler ve kadife bir ceketle tamamladığınızda cool bir hava estireceksiniz.Desenli şifon gömleklere de yüksek bel kadife etekleri çok yakıştırıyorum.Farklı dokuları bir arada kullanıp hareket yaratın.Sıradan düz bir Jean ve oversize bir ceketi kadife çanta ve ayakkabı ile şık bir kombin haline getirebilirsiniz.

PS: Benim favori kadife ürünüm ise Colin's'te gördüğüm bordo ceket :)


Sevgiler,LP


You may also like

1 yorum:

  1. vavv gerçekten güzel görünüyorlar ama 38 beden üzeri bayanlarda pek hoş olmuyor ben dahil=((

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts