Campus Life || Boğaziçi'nde Moda

/
0 Comments



Merhaba sevgili modaseverler!
Bütün dönem yoğunluktan yakındıktan sonra dönemin bitmesi bana iyi gelecek ama ne yazık ki şuan final dönemindeyiz.Yıllardır Boğaziçi'nde final döneminde öğrencilerin insanlıktan çıktığına şahit oldum.Ve tahmin ediyorum ki diğer üniversiteler de böyledir.Normalde şıkır şıkır gördüğünüz güzelim kızlar saçlar yapılmış ve makyajsız bir halde,eşofmanlar içinde karşımıza çıkabilir,şaşırmamak lazım.En taş çocuklar mosmor olmuş gözaltları ve uykusuzluktan boş bakan gözlerle size çarpabilir.Yani final döneminde kampüs modası aramamak gerekir.
Ama bugün Kuzey Kantin'de oturmuş İtalyanca finali için son kez notlarımı karıştırırken, bordo konsepti ile çekim yapan Boun'da Ne Moda yazarlarını gördüm.Gerçi blogun sahibi kim bilemeyeceğim ama şimdi blogu inceleme şansım oldu.Yılların Boğaziçi'lisi ve yılların blogger'ı olarak böyle bir blogun açılması hoşuma gitti.

Boğaziçi Üniversitesi kızları ne giyer,ne giymez diyenlere,merak edenlere tavsiyem tık tık

PS : Dün gece Taksim dolaylarında Modacı Barbaros Şansal saldırıya uğramış.Bir moda blogger'ı ve en başta insan olarak bu çirkin saldırıyı kınıyorum.


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts