Tatil Yazısı || Uyku Biraz Uyku..Bütün İstediğim Buydu :)

/
0 Comments

Merhaba Sevgili Takipçiler 

Farkettim ki en son yılbaşı akşamı bişeyler yazmışım.Tabi bu durumda , final döneminde olmamın payı çok büyük.İnsanlıktan çıktığımız,çıkardığımız notlarla savaştığımız,uykusuzluktan bayıldığımız bir dönemdi çünkü.Çok şükür ki bitti,iyi de bitti,iyi ki bitti.

Final döneminin bitmesinin ardından tekrar koşuşturmalı bir döneme girdim.Çok sevdiğim biricik arkadaşımın doğum günü vardı ve 3 gün 3 gece onu kutladık :) Sonra da bavulu aldım çıktım yola.Evime vardığımdan beri uyuyorum.Az önce annemle kahvaltı yaptık ve tembel tembel televizyon izlemeye başladık.

Bu tatilimi bol bol tembellik yaparak geçirmeyi planlıyorum zaten.Özellikle de dönem boyunca aksattığım çizimlerime devam edeceğim.Bol bol kitap okuyup yazı yazacağım ve tabi ki sevgili blogumu da ihmal etmeyeceğim.Ben tatilde olabilirim ama moda ve trendler tüm hızıyla burda olacak.Takipte kalın cicişler :)

Sevgiler,LP



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts