Trend Alert || Hologram ve Metal Fırtına

/
0 Comments


Merhaba çok sevgili modaseverler,cicişler.

Şuan sıcacık evimde,annemin dizinin dibinde oturmuş,bir yandan Öyle Bir Geçer Zaman Ki izlerken bir yandan moda bloglarında surf yapıyordum ki yeni bir trendi,yeni bir akımı sizlerle paylaşmayı boynuma borç bildim.Bu sezondan başlayarak metalik efekt veren kıyafetleri seviyoruz sayıyoruz giyiyoruz kızlar.Hatta hologram olanları bağrımıza basıyoruz.
Bu trendi beğenmeyenler var ve abartılı bulanlar var.Doğrudur ama baştan sona metalik ve hologramik giyinmediğiniz sürece 80 yapımı uzay filmlerinden çıkmış gibi görünmezsiniz.Özellikle koyu renk ve maskülen giyinmeyi sevenlere metalik bir kaç parça edinmeyi öneririm.Koyu renk kombinlerinizi parlak bir clutch ya da Oxford ayakkabılarla tamamlayabilir ya da yanar döner hologram bir statement kolye ile şenlendirebilirsiniz.



Peki bu parıltı neden hayatımıza trend olarak girdi? Çünkü Hugo Boss ,Stella McCartney gibi tasarımcılar öyle güzel parçalar tasarladılar ki kimse gözünü alamadı.


Mesela her giydikleri ile konuşulan Kate Moss,Kate Bosworth da kombinlerini hologramla şenlendirenlerden.


Peki ben İstanbul'da orta halli bir öğrenciyim ve bu trendi beğendim diyorsan,sana Topshop ve H&M'i öneriyorum arkadaşım.Özellikle H&M metalik ürünler konusunda oldukça zengin ve uygun fiyatlı.

Benim favori ürünüm ise H&M Hologram Sneakers : 24.95 TL

PS : İlk görsel tarafımdan polyvore'da yapılmış olup diğer görseller çeşitli kaynaklardan alınmıştır.



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts