Dikiş Makinesi || Kürk Yaka Yapımı DIY

/
1 Comments

Bildiğiniz üzre harici yaka akımı 2-3 yıldır sürüyor ve daha da devam edeceğe benziyor.Hem şık,hem de oldukça farklı bir aksesuar bence.Sade kazakları ve sweatleri hareketlendirmek için ideal.Özellikle kış aylarında kürklü olanları ise çok kullanışlı.
 İşte size soğuk kış günlerine çok yakışacak,içinizi ısıtacak bir DIY Project.
psimadethis.com'da gördüm.Çok beğendim.
Zincir ve zımba detaylı leopar kürk yakayı siz de kendiniz yapabilir ya da satın alabilirsiniz,istediğiniz gibi de kombinleyebilirsiniz.





You may also like

1 yorum:

  1. blogunu yeni kesfettim ve hem postlarina hem de blog dizaynina bayildim :)
    takipcin de oldum

    sevgiler

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts