Fashion Illustration Vol.12 || Laura Laine

/
0 Comments
Merhabalar,

Bu hafta dönemin ilk haftası olduğu için yorucu geçti ve geçmeye devam ediyor.Ders kayıt dönemi,reject edilen consentler,ilk dersten harıl harıl ders işleyen prof.lar vs derken kendimi çok modu düşük hissediyordum..taa ki bugün "Art of Animation" dersine girene kadar.Ünlü çizgi romancı Galip Tekin'den aldığım ders,bu dönem kendimi oldukça iyi hissetmemi sağlayacak gibi.Çünkü çizmek bana her zaman iyi geliyor.Velhasıl dersten döner dönmez eskiz defterimin başına oturdum ve bir iki bişey çizdim yine.Sonra aklıma bir zamanlar yazdığım fashion illustration dizisi geldi.Daha önce, ara ara ünlü illustratorları tanıttığım ve çalışmalarından birkaç örnek paylaştığım postlar yazıyordum.Ve tekrar keşfettiğim illustrator'leri sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Bugün Finlandiya'lı mütevazi ama yetenekli bir illustrator'dan bahsedeceğim.Helsinki'de sanat ve tasarım üzerine eğitim gören Laura Laine,büyük markalar ve yayınlarla çalışıp ortaya iyi işler çıkarmış.Çizdiği modellerde küçücük el ve ayaklar,adeta onun imzası gibi.Çizimleri tek düze ve sıkıcı değil,aksine yaratıcı ve eğlenceli.

GAP

Tommy Hilfiger


H&M

Muse Magazine


SEPHORA


Elle Sweden

The New Yorker

Vogue German


Zara


Vogue Japan

Doyamayanlar için : lauralaine.net



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts