Haftasonu Dışarı Çıkarken Ne Giymeli? || Her Ortama Uyum Sağlayacak Kombin Önerileri

/
0 Comments


Merhaba sayın modasever!

Bilmiyorum sen de benim kadar yorgun musun ama bugünün cuma olması benim için adeta bir nimet.Haftalardır süren yoğun programımdan başımı ilk kez kaldırdım bile diyebilirim.

Her ne kadar yorgun da olsam Cuma ve Cumartesi akşamı enerjisi diye birşey var galiba.Tatil olunca otomatikman kendimi enerji dolu hissediyorum.İstanbul gece hayatı da bunun için var tabi :)
Ama bunun yanında,gidilen mekana uygun giyinmek diye de birşey var.O noktada benim nacizane görüşlerimi okuyacaksın.

Bence, her ortama uyum sağlayacak parçalar giymek ve bütün gece ayakta olacaklar için rahat olmak ön planda olmalı.Mesela bendeniz sakar ve çok düşen bir insan olduğum için özel durumlar dışında topuklu ayakkabı tercih etmiyorum.

Mesela sezonun en hit parçası deri etek ya da deri detaylı bir etek hayat kurtarıcı olabilir.Daha önce de söylemiştim yine söylüyorum,her tarzla kombinlenebilen muhteşem bir parça bence.Üzerine bol desenli ipek saten bir gömlek giyebilir,bütün gece dans etmeyi planlıyorsan çok hafif topuklu ( ya da tercihe göre dolgu topuk) bir bot ile tamamlayabilirsin.
Ayrıca yüksek bel baskılı,paçaları hafif kısa pantolonlar yeni gözdem.Onlar da her an kilit parça olarak kullanılabilirler.Üzerine giydiğin ışıltılı bir üst seni gece hayatında solgun göstermeyecektir.
Tabi gece hayatı diyorsak elbise de olmazsa olmazlarımızdan.Siyah basic bir elbiseyi,kalın topuklu botlarla ve şıkır şıkır bir statement kolye ile tamamlayabilirsin.

Bu kombinlerden biriyle dans etmeye gidebilir,Beyoğlu'nda bir barda oturabilir,gecenin en yoğun temposunda bile üstünü başını düzeltmek zorunda kalmadan,ayakların sızlamadan eğlenebilirsin.Mesela Bebek Tektekçi'ye, karaoke bara bu kombinle rahatça gidebilirsin.Tercihin rock bara ya da Sortie'ye gitmek değilse girdiğin ortamda pek sırıtmazsın.

( Bu arada güzel haberlerim ve sürprizlerim olacak yakında.Ufukta bir geleneksel Trend Moda Dünyamız yarışması daha gözüküyor.O yüzden takipte kalın! <3 p="">
Öptüm canlar,iyi hafta sonları!



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts