Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul 2013

/
0 Comments

Merhaba çok sevgili okuyucu!

Bildiğin üzre İstanbul son 2 gündür "moda" diye inliyor ve Moda Haftası'nı konuşuyor.Sadece İstanbul değil,tüm ülkemiz için çok güzel bir olay bu.Türk Modacıların dünya çapında tanınması ve İstanbul'un moda merkezi haline gelmesi açısından çok önemli gelişmeler yaşanıyor.Mesela İstanbul Fashion Week'in artık Mercedes-Benz sponsorluğunda Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul olması çok büyük bir artı.


Velhasıl ben de bugün Emre Erdemoğlu'nun studio'sunu izlemek ve o atmosferi solumak için Antrepo'daydım.Narsizm temalı Studio oldukça başarılı ve cezbediciydi.Modeller zaten Biscolata erkeklerini aratmayacak cinstendi.Kısacası harika bir gün geçirdim ve harika insanlarla karşılaştım.Hepsinden uzun uzun bahsetmek istiyorum ama MBFWIstanbul 16 Mart Cumartesi gününe kadar tüm hızıyla devam edecek. En iyisi hepsini 
birkaç gün sonra Trend Moda Dünyamız'dan ya da Bounterview'den okuman.
Takip etmeye devam et!
Sevgiler,LP

PS: Bounterview, ailenizin modacısı Lady'nin içerik sağlayacağı ve moda ilgili paylaşımlarda bulunacağı Boğaziçi Üniversitesi Medyasıdır.



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts