Red Carpet Celebrities || Punk Etkili Met Gala 2013

/
0 Comments
Her yıl New York The Metropolitan Museum of Art Costume Institute tarafından düzenlenen gece, bildiğiniz üzre her kırmızı halıda olduğu gibi ünlüler geçidi haline geldi.Bu gecenin teması ise postmodernizmin imzası,asi ve cool  Punk oldu. ( Punk : Chaos to Couture ) Tabii konsepte uygun ve tamamen alakasız giyinenler vardı.

Ben 4 kategoride kısa bir özet geçeceğim sizlere.

1-Punk Ve Şık : Gecenin konseptini yakalayıp aynı zamanda da gecenin en iyi giyinen isimleri.. 

Anja Rubik ve Gisele Bündchen'in Anthony Vaccarello imzalı elbiseleri metal detaylarıyla oldukça asi.Özellikle Anja deri elbisesi ve havalı saçları buram buram punk.Pişmaniye saçlı aşkım Karl Lagerfeld'in kankası Cara Delevingne grunge stili ile konsepte uymakta zorluk çekmemiş,kıyafet ve makyaja bayıldım.Ama benim için gecenin en iyi ismi Sienna Miller.Beyaz elbisesinin üzerine giydiği zımbalı deri ceket ve zımbalı tacı ile çok yerinde bir tercih yapmış. Miley Cyrus,Miranda Kerr,Hilary Rhoda ve Kimberly Chandler da punk detaylarla şık olmayı başaranlardan.

Anja Rubik : Anthony Vaccarello

Gisele Bündchen : Anthony Vaccarello


Cara Delevingne : Burberry Prorsum

Sienna Miller : Burberry Prorsum


Kimberly Chandler : Rodarte


Miley Cyrus : Marc Jacobs


Miranda Kerr : Michael Kors


Hilary Rhoda : Wes Gordon


2-Punk ve Rüküş : Konsepte uyanlar ama kıyafet seçimin başarılı olamayanlar

Madonna'nıın ilah olduğunu kabul etsem de, Met Gala'da Punk temasını fazla abarttığını düşünüyorum.Jessica Biel ise beni dehşete düşüren isim.Ayakkabılarına bayıldım ama Oscar kırmızı halısına yakışacak bir siyah dantel elbisenin altına file bir tayt giymenin mantığı nedir çözemedim.So kezbanish.

Madonna : Givenchy Haute Couture


Jessica Biel : Giambattista Valli 



3- Davetiyeyi Okumadan Gelenler : Konsepte alakasız ama kendi kategorisinde şık olanlar 

Girl with the Dragon Tattoo'nun asi kızı Rooney'in makyajını çok beğendim ama beyaz dantel elbise ile fazla masum.Sarah Jessica Parker her zamanki gibi harika bir elbise ile karşımızda.Kafasındaki aksesuar olsun,kolyesi olsun ayakkabıları olsun çok farklı,konsepte uymasa bile fazlaca şık.Carey Mulligan İngiliz asaleti ile asil bir şık olmuş.Jennifer Lawrence ve Emma Watson Oscar'a gelir gibi gelmişler,olsun sağlık olsun! Corleone'lerin küçük kızı olarak hatırlayacağım Sofia Coppola kolunda Marc Jacobs,üzerinde Marc Jacobs imzalı pijama formundaki saten takımlar ve incecik şeritli sandaletleri ile çok trend.Alexa Chung da punk tercih etmese de şık olanlardan,en azından kendi romantik çizgisini korumuş,beyandım!

Rooney Mara : Givenchy Haute Couture


Sarah Jessica Parker : Giles


Jennifer Lawrence : Christian Dior


Carey Mulligan : Balenciaga


Sofia Coppola : Marc Jacobs


Alexa Chung : Erdem 


Emma Watson : Prabal Gurung


4- Alakaya Turp Suyu,Gel Bana Bazı Bazı : Konsepte de uymayan, şık da olmayanlar.

Ben böyle ünlüleri anlamıyorum.Paran var ama giyinmeyi bilmiyorsan,işinin uzmanı birini tutarsın seni giydirir.Bu kadar rüküşlük neden?

Bir zamanların stil ikonu ikizler,son zamanlarda bir gözden düştüler gibi.Hele Met Gala'daki kıyafetleriyle benim gözümden düştükleri kesin!İki Kardeş de vintage giyinmiş ama bence Ashley Hint, Mary-Kate de Bizans düğününe gelmiş gibi.Mary Kate'in elbisesinin bel bölgesindeki detayı üst bedenini olduğundan uzun,bacak boyunu ise çoook kısa göstermiş.Çok yanlış bir seçim,özellikle de kısa boylular için.Gywneth Paltrow'un pembe ve dekolte yoksunu elbisesi de konsepte uymayanlardan,ayrıca rengi dışında çok da beğenmedim.Dolce & Gabbana'nın Bizans efektli elbiselerini giyen isimlerden biri Katy Perry.Elbise işlemeleri açısından harika ama konsepte uygunsuzluğu ve doğru kombinlenememesi şık durmasına engel olmuş.Mary-Kate ile beraber Bizans düğününe gideceklerden birisi olmuş Katy Perry.Marion Cotillard'ı özensiz,Beyonce'u alaturka buldum.Katie Holmes'in elbisesi de Dawson Creek Galasına katıldığı günlerden zaar.Demode ve geceye alakasız.

Ashley Olsen - Vintage Christian Dior

Mary-Kate Olsen : Vintage Chanel


Gwyneth Paltrow : Valentino Haute Couture


Katy Perry : Dolce & Gabbana


Marion Cotillard : Christian Dior Haute Couture


Beyoncé : Givenchy Haute Couture


Katie Holmes : Calvin Klein



Görsel Kaynak : vogue.com


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts