Paris Haute Couture Fashion Week || Rihanna'lı Chanel Couture 2013

/
0 Comments

Sansasyonların kadını,tam bir drama queen olan Rihanna
Paris Haute Couture Moda Haftası ( 30 Haziran-4 Temmuz) kapsamında yapılan Chanel Couture defilesinde  boy gösterdi.(Bu 2 Temmuz'da oluyor ama ben ancak yazabildim.Sorry guys!)
Rihanna defileyi izlemeye gelirken 2000'lerin başında çok trend olan uzun hırkalardan giymişti.Tabii burda olay olan hırka giymesi değil,kaşmir hırka haricinde hiç bir şey giymemesi :) Şu hırka olayını saçma bulmakla birlikte aksesuarlara bayıldım.Beslenme çantası formundaki Chanel'i ve romantik incileriyle Karl Lagerfeld'in imzası olan bir showa çok yakışmış Rihanna.


Peki bu Couture koleksiyonda neler vardı?
 Bir kere concept bence muhteşem.Yıkıntıların içinde yükselen yeni şehir teması ile geçmişin izlerini günümüz tasarımlarında kullandığını anlatıyor sanki pişmaniye saçlı prensim Karl Lagerfeld.
Chanel tüviti ve romantik tüllerin yanında geometrik ve modern kesimler de var bu koleksiyonda. Yukarıdaki elbiseye aşık oldum.Ayrıca dizüstü nubuk çizmelere ve şapkalara bayıldım.

















Görsel Kaynak : http://www.mydaily.co.uk


You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts