Bayramlık Kombinler || Bayramda Ne Giymeli,Ne Giymemeli?

/
0 Comments


Merhabalar!

Malum bugün bayram.
Bayram denince aklıma çocukluğumdaki bayramlıklarım geliyor.Her bayramda yeni ve temiz kıyafetlerimi giymek için nasıl da can atardım.Şimdi büyüdüm,artık bayrama özel bayramlık almıyorum.Evet yine temiz ve özenli giyiniyorum, fakat bayram benim için artık çocukluğumdaki kadar özel ve önemli değil sanırım.Özellikle bu bayramı İstanbul'da sadece annem ile geçiriyorum.Babam Ege'de,ablam Amerika'da.İlk defa birbirimizden bu kadar ayrı bir bayram geçiriyoruz.
Neyse ben bayram bayram içiniz karartmadan,konumdan sapmadan asıl meseleye döneyim.Artık bayramlık almayı bırakmışsanız,bayram sabahı gardrobunuzun karşısında "ne giysem?" krizi yaşamanız çok normal.Sakin olun ve okumaya devam edin!

Bayramda ne giymeli?

Bence bayramda,dediğim gibi, öncelikle temiz ve özenli olmak önemli.Onun haricinde biraz klasik olabilirsiniz.Ama işe gider gibi de gitmemek lazım bayram ziyaretlerine değil mi? Benim bayram için tercihim düz kesim,bilekte biten,desenli pantolonlar.Bu pantolonların formal bir havası var ama aynı zamanda çok trend duruyorlar,ben bayılıyorum.Üzerine giyeceğiniz gömlek ya da bluz çok klasik bir parça olmamalı.Ve büyük,gösterişli kolye ile şıklığınızı tamamlayabilirsiniz.



Pantolon insanı olmayanlar için diğer seçenek,lady-like elbiseler.Belden oturan,hanım hanımcık elbiseler yaşlısından gencine her ziyarete uygun.İnce bantlı,ince topuklu sandaletlerle kombinleyin. Küçük-siyah-elbisemden vazgeçmem diyorsanız,sivri burun,şık bir ayakkabı ile tamamlayın.Bayram diye siyahlara,koyu renklere bürünmek olmaz tabii.Canlı renkler,sezonun en hiti floral desenler tercihiniz olabilir.



Bayramda ne giymemeli?
Bence bayramda fazla gösterişten uzak durmakta fayda var.Fazla dekolte ya da abartı da aile ziyaretlerinde abes kaçabilir.

Gösterişli kıyafetlerden ziyade bu bayramda kibirden uzak durmanızı öneririm.Ayrıca birisinden nefret etme,küs kalma bayrama yakışır duygular değil.Bayramda sevgi konseptine yer verin derim.Sevdiklerinizi ziyaret edin,olmadı arayın.Bol bol kucaklaşın,bol bol gülümseyin.

Herkese mutlu bayramlar!!
Sevgiler
LadyPresley



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts