Beauty || Şımartan China Glaze Ojeleri

/
1 Comments
Merhabalar!

Sonunda kendimi İstanbul'dan Ege kıyılarına atabildim.Hastane-doktor-ilaç üçgeninden gına gelmişti.Bu tatil benim için çok huzur verici olacak.
Hazır Ege'deyim,hazır annemle babam bana prensesler gibi davranıyor,fırsat bu fırsat dedim.Tedavi sürecinde aksattığım bakımımı yapayım,sonra da sahillerde,kordonlarda salınayım,kendimi iyi hissedeyim dedim.Yeni keşfettiğim kozmetiksite.com 'den kendime bakım ürünleri sipariş ettim.Siteden çok memnun kaldım,size de öneririm.

China Glaze 'nin parlak ojesine bayıldım.Dore ışıltılar yaz gününe çok yakışıyor çünkü.China Glaze Hollywood celebrity'lerinin tercihiymiş,benim neyim eksik ayol! Ama şunu söyleyebilirim cidden insanı şımartıyor,çünkü sürerken kat yapmıyor,extra kalıcı,renkleri gözalıcı. 

Şiddetle tavsiye ederim kızlar! Kendinizi şımartmak için birebir! 



China Glaze (It's Alive)





You may also like

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts