Breaking Gossip || Scarlett Johansson'un Vintage Nişan Yüzüğü

/
0 Comments

Çok değil birkaç gün önce çocukluktan beri en iyi arkadaşlarımdan birinin evlenme teklifi aldığı duydum.Onun ne kadar mutlu olduğunu görüp sevinsem de zamanın acımasızlığı karşısında biraz tedirgin oldum.Erkek dedikodusu yapmayı bile beceremediğimiz toyluklarımız daha dün gibi oysa ki.Neyse.. ağlamıyorum gözüme tek taş pırlanta kaçtı!

Bu aralar evlenme planları içinde olan sadece benim arkadaşım değil tabii.Geçtiğimiz günlerde Kate Bosworth ve Michael Polish'i  sade ama rüya gibi bir düğünle evlendirdik hatırlarsanız.


Şimdi de güzel aktris Scarlett Johansson'un nişan haberini aldık.Venedik Film Festivali'nde görüntülendiğinde parmağındaki göz kamaştırıcı vintage yüzük, Fransız gazeteci sevgilisi Romain Dauric ile nişanlandığının kanıtı.



Evlilik konusunun gündeme geldiği şu zamanda, nasıl bir evlenme teklifi duymak isteyeceğimi düşündüm de..galiba konuşma böyle sonlanabilir :) 




You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts