Mercedes Benz Fashion Week İstanbul '13 || 1.Gün

/
0 Comments




Bir Fashion Week daha geldi çattı sayın modaseverler. İnsanlık için küçük ama İstanbul için büyük bir olay bu. Sadece İstanbul için de değil, gelişen Türk modası ve yeni sezona yön veren trendler İstanbul Moda Haftası'nda şekilleniyor.

Bendeniz ailenizin modacısı Lady, MBFWİ'nin ilk günü, yani bugün oradaydım. Hem bir modasever olarak hem de Üniversite Medya Birliği'nin Boğaziçi Üniversitesi temsilcisi Bounterview adına gittim, izledim defileleri. Ama müthiş yoğun programımdan dolayı sadece 3 tane defile seyretme şansım oldu bugün. Ama çok keyifli zaman geçirdim. Hayran olduğum Anna Piaggi ile sohbet etmiş insanlarla tanıştım. Röportaj yaptığım ya da yapmak istediğim modacılarla karşılaştım. Stillerini beğendiğim trendsetterları ve bloggerları gördüm.

Ayhan Yetgin : 

Siyah ve beyazın minimalizmle dansı. Çalışan, stil sahibi kadınlar için.

















İstanbul Moda Akademisi :

Genç yeteneklerin yaratıcı ve dinamik tasarımları.

Esin Top - Future Heritage



Hazal Özman - Transformation 



Esen Akyüz - War on Words





Ela Karaali - Nostalgia




Ahmet Şenoğlu - Blueberry



Arzu Erdem - Ice




Bilgen Karabiber - Northern Lights





Merve Işıl - Cameleon



Duygu Sarıcı - Satisfaction






Şenay Özok - Bee Hive



Ece Gözen : 

Renkli ve geleceği çağrıştıran tasarımlar. 
( Gerçi kısa üstler ve mini elbiseler bana 70'lerin Swinging London akımını hatırlattı. )


















Benim izlediğim defileler dışında ilk gün GIZIA, Nihan Buruk ve Kaf'dan by Elaidi Runway'leri gerçekleşti. Nihan Buruk defilesi de, finali de alışılmışın dışındaymış, öyle diyorlar :) Mehtap Elaidi'nin defilesinde de ünlü akını varmış, Ece Sükan'lar, Gamze Özçelik'ler falan.. 

Neyse yarın görüşmek üzere, sevgiler...

Görsel Kaynak : Tamamı tarafımdan çekilmiş olup kaynak göstermeden kullanılamaz.



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts