Mercedes Benz Fashion Week İstanbul || 2. Gün

/
0 Comments
Güzel bir günün, hatta akşamın ardından tekrar merhaba! 

Bugün Fashion Week'in 2. Günüydü ve ben yine kendim ve ekibim adına oradaydım. Derslerim ve işim dolayısıyla sadece 2 şov izleyebildim. Ama bu kadar yoğunluğun arasında moda çok iyi geldi. 

Ben sadece Asu Aksu ve Emre Erdemoğlu defilelerine katılabildim. 

Asu Aksu : 
Kullanışlı tasarımlarla dikkatleri çekerken, Gezi Parkı'nı selamlamayı ihmal etmedi. 


Emre Erdemoğlu :

Kendisiyle röportaj yapıp sohbet etme imkanı bulduğum için mi, yoksa gerçekten çok yetenekli olduğu için mi bilmiyorum ama bu adam favorim. Bence Türkiye'de erkek modası kavramını değiştirecek bir isim. Kış koleksiyonu çok başarılı bulmuştum ama İlkbahar- Yaz koleksiyonuna tek kelime ile bayıldım! 

Bir kere runway saksafon eşliğinde başladı, ve devam etti. Her parça birbirinden renkli, ferah ama cesurdu. Ceket cebindeki mendillerden, gömleklerdeki puantiyelere, papyonlardan, pembe ve mavi renklerini bu kadar uyum içinde kullanmasında kadar her detay hoşuma gitti. Well done EE! 










Benim gittiklerim dışında günün açılışını çılgın anne-kız tasarımcılar Deniz ve Begüm Berdan yaptı. DB Berdan koleksiyonu ilkbahar-yaz sezonunda bizi renge ve desene doyuracak!


İlerleyen saatlerce ilginç tasarımları ile Merve Bayındır ve #direnşapka koleksiyonu


Cengiz Abazoğlu'nun ADL için hazırladığı koleksiyon renkli ve elegan gözüküyor.Runway'i  izlemek isterdim. 


Red Beard by Tanju Babacan'ın tasarımları, doğa ve insana saygı konusunda verdiği sosyal mesajların yanında çok ikonik.


Lug Von Siga Runway


Ayşe Deniz Yeğin Studio
Mercedes Benz Presents Zeynep Tosun :

Yükselen Türk modasının en önemli temsilcilerinden kendisi. New York Moda Haftası'nın öne çıkan tüm trendlerini İlkbahar - Yaz koleksiyonunda görmek mümkün. Beyaz, nude ve transparan benim bayıldığım favori ilkbahar - yaz trendleri. Brava Zeynep Tosun! 


Maybelline New York By DB Berdan : 

Deniz Berdan ve Begüm Berdan'ın diğer runway'i Anne-kız o kadar yaratıcılar ki moda haftasında 2 defile birden sergilediler. Zaten Deniz Hanım'ın enerjisinden onu görmek mümkün. Günün son şovunda renklerin ve desenlerin dominantlığının yanında pop-art akımının yansımalarını görüyoruz. Çok ilham verici! 


Yarın görüşmek üzere, sevgiler...

Görsel Kaynak : Emre Erdemoğlu : gettyimages.com



You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts