Mercedes Benz Fashion Week İstanbul || 3.gün

/
0 Comments
Bugün yoğun koşuşturmamın arasında sadece 1 defileyi izleyebildim. Bugün sadece 1 saatliğine Kuruçeşme'deydim. Zaten 3. gün olduğundan ilk gün ki coşku yoktu. Belki de ben yorgun olduğum için bana öyle geliyor ama bilemiyorum neyse..

Ben Günseli Türkay'ın Runway'ini izleyebildim sadece. Tropik desenlerin hakim olduğu koleksiyon ilkbahar-yaza yakışır enerjide. Temasını da beğendim. Ayrıca trendsetter olarak gördüğüm ve çok başarılı bulduğum Ezgi Bozkurt da podyumdaydı. <3 nbsp="" p="">


Bunun dışında 3.günde şunlar oldu : 

3.  gün Songül Cabacı defilesi ile başladı. Ceyda Ateş de ilk modellik deneyimi ile podyumdaydı. Kozmos isimli koleksiyon açık renkler ağırlıklı, çabasız şıklık sağlayacak, kilit parçalardan oluşuyor.


Gün Selma State ile devam etti. Selma State'nin "Barış Çiçekleri" isimli koleksiyonu bizi geçmişe götürüyor ve çiçek çocuk olmaya çağırıyor.


Sonrasında tasarımcı Nazlı Soylu'nun Lady Faith studio'su vardı. Ardından Serdar Uzuntaş tasarımları podyumdaydı. Podyumda güzel ve şahane tasarımlar içinde kadınlar görmek güzel evet ama yakışıklı ve kaslı erkekler görmek daha güzel :D İşin şakası bir yana Serdar Bey'in erkek modası başarılı. Geleneksel motifli kumaşlar, deniz kabuklu spor ayakkabılarla ile buluşuyor.Ayağının kumuyla denizden çıkıp işe giden bakımlı erkeklere...



Arzu Kaprol ve SS 14 koleksiyonundan detaylar. Göz kamaştırıcı değil mi? Özellikle şu kapitone beyaz tulumu çok sevdim. 



Kith & Kin, bu yılki fashion week'in en iyi temalı studio'su bence. 1950'lerin Hollywood'undan fırlamış tasarımlar çok romantik. Konsept çok havuz başı partisi. Well done! 


Tuvanam 1920'lerden esinlenmiş koleksiyonu ile Great Gatsby havası yaratmış. 20'li yılların o ışıltılı ve elegan yaşamı , ilkbahar - yaz koleksiyonuna böyle yansımış.


Ve günün son defilesi Hakan Akkaya. Tasarımlardan çok podyumda düşen Çağla Şikel tweetleri gördüm.Böyle de magazin düşkünü bir toplumuz.
Koleksiyonda çizgilerin hakimiyetini görüyoruz. Bence çizgi devri bir daha açılmamak üzere kapansın. Gerçekten çok bayan bir trend. Tüm koleksiyonu izlemediğim için bir yorum yapamayacağım ama söz konusu çizgilerse bizimle deyılsın Hakan Akkaya!








You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts