Yarışma || Mercedes Benz Fashion Week İstanbul Davetiye Hediyeli

/
0 Comments


İstanbul bu hafta moda ile yatıp kalkacak!  Mercedes Benz Fashion Week sayesinde İlkbahar / Yaz koleksiyonları sergileniyor. Gelecek sezonun trendleri şimdiden ortaya çıkıyor.Genç modacılar, canlı ve dinamik tasarımlarla izleyicileri karşılıyor.

Ben de moda haftasında elimden geldiğince bulunacağım ama derslerim yoğun + çalışıyorum. Bu yüzden hepsine katılamayacağım. Ben gidemiyorum siz gidin! O nedenle davetiyeleri hediye ediyorum :) Zaten uzun süredir geleneksel yarışmalarımızdan düzenlemememiştik. Böylelikle 3 kişi çift kişilik bilet kazanmış olacak.

Davetiyeler : 

Songül Cabacı (Runway) 09 Ekim Çarşamba 12.00

Nil Kandemir (Studio) 10 Ekim Perşembe 12.30 

Burçe Bekrek (Runway) 10 Ekim Perşembe 15.30

İşte yapmanız gerekenler : 

1) Yarışmanın linkini alıp sosyal ağlarda paylaşmak ( Facebook, Twitter, Tumblr, Blogger, Wordpress, etc..)

Her paylaşımınız kazanma şansınızı artıracaktır. 

Not : Facebook'tan paylaştığınız linki "herkese açık" yapmanız gerek. 

2) Gitmek istediğiniz şovu , neden gitmek istediğinizi ve sosyal ağlarda yarışmayı paylaştığınız linklerinizi mail atmak

     Mail Adresi : trendmodadunyamiz@gmail.com

Songül Cabacı kazananı  08 Ekim Salı 21.00'de

Songül Cabacı kazananı belli oldu. Saat 21.00'de kendisi ile mail yoluyla iletişime geçtik. İlginiz için teşekkürler.

Nil Kandemir ve Burçe Bekrek kazananları 09 Ekim Çarşamba Saat 21.00'de açıklanacaktır.

Nil Kandemir ve Burçe Bekrek defilelerini izlemek istiyorsanız maillerinizi bekliyorum.




You may also like

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts